FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Vælg kategori herunder:

Hvem er EVOTAG?

IR Squad ApS der står bag spillet EVOTAG, er en dansk spiludvikler.

Du kan læse meget mere om os lige her:

Hvem er EVOTAG?
Er EVOTAG dansk/fra Danmark?

Ja, vi har hjemme hos iværksætter-communityet "The Camp" i Ballerup, der er et samarbejde i mellem TRYG og Rainmaken.

Vores CVR-nummer er: 38992031

Hvordan kommer jeg i gang?

Hent EVOTAG-appen til din smartphone, opret en gratis konto og log på.

Derefter forbinder du din EVOtagger og husker at navngive den første gang du gennemfører proceduren.

Så er du klar til at spille EVOTAG og have det sjovt!
Start dit eget spil eller join et igangværende :)

Hvad betyder tilfredshedsgaranti?

Vi vil kun have tilfredse kunder, og derfor har vi naturligvis fuld tilfredshedsgaranti på EVOTAG.

Køb dine EVOtaggers (med armbånd og Red Dot Sight) på webshoppen, hent EVOTAG-appen via Google Play eller Apple AppStore, og følg vores guides her på hjemmesiden.
Så er du i gang med spillet på ingen tid.

Du kan prøve EVOTAG gratis i op til 30 dage!

Hvis du efter en måned mod forventning ikke er tilfreds, skal du blot kontakte du os, så sender vi dig en gratis returlabel.

Når vi modtager dine varer, får du dine penge tilbage igen.
I værste fald vil oplevelsen kun have kostet dig to ture til pakkeboksen :)

Har I nogle fysiske butikker?

Vi er desværre ikke at finde i nogle butikker, da vi fokuserer på at holde vores omkostninger nede til glæde for vores kunder.
I stedet tilbyder vi at man kan prøve EVOTAG helt gratis i op til 30 dage.

Hvor lang leveringstid har I?

Vi benytter GLS så typisk er varen fremme inden for 1-2 dage efter vi har behandlet ordren.
Hen over weekender og helligdage kan der godt løbe en ekstra dag på.

Når ordren er behandlet, sender vi dig en e-mail med link til track & trace, så du kan følge pakkens rute til dig.

For fragtpriser kan du tjekke sidste trin i bestilling på webshoppen, hvor fragt beregnes.



Udfordringer med appen/EVOtaggeren

Hvis du oplever problemer, anbefaler vi at du ser vores Troubleshooting video,
og læser vores FAQ guide igennem

Hvis det ikke har hjulpet, kan du altid ringe eller skrive til os.
Vi sidder klar til at hjælpe.

Troubleshooting video (oftest mødte udfordringer)

Hvorfor kan jeg ikke downloade appen?

For at kunne downloade vores app, kræver det minimum:

Android:
Version 9.0

Mobilerne på denne liste (og nyere) understøtter version 9: Understøttede mobiler - klik her.

iPhone:
IOS 13 (iPhone SE/6s eller nyere)

Jeg får loginfejl efter jeg er logget ind?

Vi har netop lanceret vores nyeste opdatering, version 1.9.4.

Sørg derfor for at appen er opdateret i Google Play/Appstore.
Hvis problemet ikke er løst, skal du gøre følgende:

Android:
Luk EVOTAG appen, gå til indstillinger > Apps > EVOTAG > Lager og tryk slet data.
Herefter afinstaller appen og installer den igen.

Iphone:
Afinstaller appen og installer den igen.

Der vises ingen EVOtaggere i appen, selvom flere er tændt og tilgængelige?

Genstart app’en (luk den helt ned og start den op igen).
Hvis taggerne mod forventning ikke dukker op, skal du tjekke at bluetooth er slået til på telefonen.

Alternativt skal du skifte batteriet i EVOtaggeren.

EVOtaggeren er synlig på nogle telefoner, men ikke på min telefon?

Problemet afhjælpes ved at finde system app’en og rydde cachen.

Gå til Indstillinger > Apps > Bluetooth.
Tryk på lager og vælg clear cache.
Genstart herefter EVOTAG appen.

EVOtaggerens connection status skifter imellem Connecting, Idle og Scanning, uden at nå til Connected?

Tag 9V batteriet ud af EVOtaggeren, genstart appen og indsæt batteriet igen.

Vær opmærksom på, at man ikke kan være logget ind med samme account på to telefoner og forbinde til EVOtaggere fra begge.

Kortet er sort eller min position vises ikke på kortet?

Find EVOTAG appen under telefonens indstillinger og giv den rettighed til at bruge din lokation (imens appen er i brug).

Lokation/GPS præcision problemer?

Nulstilling af GPS på iPhone:

Klik på indstillinger → anonymitet → lokalitetstjenester → slå lokalitetstjenester fra og til igen →
klik på evotag og sørg for at den er sat til “altid” under “tillad adgang til lokalitet” og slå “præcis lokalitet” til.

Nulstilling af GPS på Android:

Indstillinger → placering → slå brug placering fra og herefter til igen → klik på EVOTAG → tilladelser → placering → tryk på afvis og herefter på tillad kun, mens appen er i brug.


Når mobilens GPS er kalibreret, kan du starte EVOTAG app’en op igen og spille

Host is lagging?

Hvis du oplever “host lagging” advarsler betyder det, at den spiller, der har “host player”-rollen har problemer, med sin forbindelse eller performance udfordringer på sin telefon.

Du skal blot afvente, at spillet vælger en ny “host player”.

Vi anbefaler i øvrigt, at du tester din forbindelse med Speedtest by Ookla, hvis du oplever problemer, kan du se din reelle internethastighed.

Jeg får ikke feedback på mine tags, tiden går i stå i spillet, spil lavet af andre spillere dukker ikke op i din liste mv.

Slå altid wifi fra når du spiller.
Du skal i stedet bruge din dataforbindelse 3g/4g/5g.


EVOTAG appen bruger ganske lidt data under spil, typisk ~10MB/time.

´