FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Vælg kategori herunder:

Hvem er EVOTAG?

Er EVOTAG dansk/fra Danmark?

Ja, vi har hjemme hos iværksætter-communityet "The Camp" i Ballerup, der er et samarbejde i mellem TRYG og Rainmaken.

Vores CVR-nummer er: 38992031

Hvordan kommer jeg i gang?

Hent EVOTAG-appen til din smartphone, opret en gratis konto og log på.

Derefter følger du blot turtorialen inde i appen.

Så er du klar til at spille EVOTAG og have det sjovt!
Start dit eget spil eller join et igangværende :)

Hvad betyder tilfredshedsgaranti?

Vi vil kun have tilfredse kunder, og derfor har vi naturligvis fuld tilfredshedsgaranti på EVOTAG.

Køb dine EVOtaggers (med armbånd og Red Dot Sight) på webshoppen, hent EVOTAG-appen via Google Play eller Apple AppStore, og følg vores guides her på hjemmesiden.
Så er du i gang med spillet på ingen tid.

Du kan prøve EVOTAG gratis i op til 30 dage!

Hvis du efter en måned mod forventning ikke er tilfreds, skal du blot kontakte du os, så sender vi dig en gratis returlabel.

Når vi modtager dine varer, får du dine penge tilbage igen.
I værste fald vil oplevelsen kun have kostet dig to ture til pakkeboksen :)

Har I nogle fysiske butikker?

Vi er desværre ikke at finde i nogle butikker, da vi fokuserer på at holde vores omkostninger nede til glæde for vores kunder.
I stedet tilbyder vi at man kan prøve EVOTAG helt gratis i op til 30 dage.



Udfordringer med appen/EVOtaggeren

Start med at se vores "Kom godt i gang" guide.
Hvis der stadig opleves problemer, er du altid velkommen til at kontakte os :)

Kom godt i gang
Hvorfor kan jeg ikke downloade appen?

For at kunne downloade vores app, kræver det minimum:

Android:
Version 9.0

Mobilerne på denne liste (og nyere) understøtter version 9: Understøttede mobiler - klik her.

iPhone:
IOS 13 (iPhone SE/6s eller nyere)

Jeg får loginfejl efter jeg er logget ind?

Sørg for at appen er opdateret i Google Play/Appstore.
Hvis problemet ikke er løst, skal du gøre følgende:

Android:
Luk EVOTAG appen, gå til indstillinger > Apps > EVOTAG > Lager og tryk slet data.
Herefter afinstaller appen og installer den igen.

Iphone:
Afinstaller appen og installer den igen.

Der vises ingen EVOtaggere i appen, selvom flere er tændt og tilgængelige?

Genstart app’en (luk den helt ned og start den op igen).
Hvis taggerne mod forventning ikke dukker op, skal du tjekke at bluetooth er slået til på telefonen.

Alternativt skal du skifte batteriet i EVOtaggeren.

Kortet er sort eller min position vises ikke på kortet?

Find EVOTAG appen under telefonens indstillinger og giv den rettighed til at bruge din lokation (imens appen er i brug).

Lokation/GPS præcision problemer?

Nulstilling af GPS på iPhone:

Klik på indstillinger → anonymitet → lokalitetstjenester → slå lokalitetstjenester fra og til igen →
klik på evotag og sørg for at den er sat til “altid” under “tillad adgang til lokalitet” og slå “præcis lokalitet” til.

Nulstilling af GPS på Android:

Indstillinger → placering → slå brug placering fra og herefter til igen → klik på EVOTAG → tilladelser → placering → tryk på afvis og herefter på tillad kun, mens appen er i brug.


Når mobilens GPS er kalibreret, kan du starte EVOTAG app’en op igen og spille

´